Menambah Pendapatan "PROGRAM BERTERASKAN ISLAM"

salam sume nyer... adakah anda di antara org-org yg sedang mengalami masalah kewangan.. emm jangan susah hati. setiap masalah pasti ade jalan penyelesaian nyer. saya akan membantu anda menambah pendapatan melalui "Program berteraskan Islam" untuk mengetahui macamana inginkan site income yg lebih... jom jenguk-jenguk ke rungan ini...

Monday, September 15, 2008

MARILAH KITA TAMBAHKAN PENDAPATAN DENGAN CARA YG HALAL!

Assalammualaikum....

kepada semua pembaca blog ini..
adakah anda pernah mendengar ENEUTRIMAX?

program ini bukan skim cepat kaya atau pasaran malam.
AL-ISHTIRAK ini adalah program yang dijalankan oleh sebuah syarikat yang telah kukuh dijalan hampir 8thn yg lalu. program ini menjalankan aktiviti perniagaan yg memasarkan jualan produk kesihatan.



Eneutrimax ni ada 3 pakej…

Pakei 1 – RM165 }

Pakej 2 – RM660 } sekali seumur hidup

Pakej 3 – RM2145 }

Program al-ishtirak ini ada 2 plan iaitu plan A dan plan B.



PLAN A

Plan A adalah sponsoring (mencari orang bawahan anda)

Anda hanya perlu menaja 3 orang sahaja di bawah anda.

Kita namakan a, b & c. Setiap satu kepala yang join di bawah anda, anda berhak mendapat RM30, bermakna a + b + c = RM90, bila kepala a bertemu kepala b…anda akan dapat lagi RM20….kepala b bertemu kepala c…anda akan dapat lagi RM20, yg kesemuanya berjumlah RM130, dan begitulah seterusnya.


Ada 4 peringkat bonus yang berhak anda nikmati, Sponsoring Bonus, Performance Bonus, Flushing Bonus dan Unimatch Bonus. Semua bonus ini ada peratusnya masing-masing yang boleh anda lihat di laman web kami. Bila anda dah menaja seseorang, anda berhak nikmati semua bonus ini tetapi jika anda tidak berminat atau tidak mampu untuk menaja sesiapa pun, itu tidak menjadi hal, anda boleh berpeluk tubuh dan duduk diam saja.



PLAN B

Plan B adalah al-ishtirak. Seperti yang telah dijelaskan tadi, al-ishtirak bermaksud perkongsian perniagaan, yang mana anda dipelawa berkongsi berniaga dengan syarikat kami sebagai rakan kongsi syarikat.

Untuk melayakkan anda menyertai plan B ini, anda perlu terlebih dulu memilih salah satu pakej yang telah disebutkan tadi, samada pakej 1, 2 atau 3. Dengan lain kata, pakej ini macam lesen untuk melayakkan anda mendapatkan al-ishtirak.


Al-Ishtirak

1 al-ishtirak berharga RM100.

Dalam 1 al-ishtirak anda diberi 1092 point.

Setiap 1 point bernilai RM4.00.

Dengan lain kata, nilai 1 al-ishtirak : RM4.00 x 1092 point = RM4368


Contoh : jika anda ambil 4 al-ishtirak

4 al-ishtirak (RM400) x 1092 point (RM4368) = RM17472

Modal anda : RM400 (4 al-ishtirak) + RM165 (pakej 1) = RM 565

Anda beroleh keuntungan sebanyak = RM16907

Sekiranya anda mahukan lebih al-ishtirak, anda boleh mengambil pakej 2 atau pakej 3, kerana pakej ini anda boleh ambil al-ishtirak tanpa had.



Pakej 1 - RM165

Dengan pakej ini anda boleh mendapat 4 al-ishtirak sahaja.

Tidak semestinya anda perlu mendapatkan al-ishtirak ini sekali gus, anda boleh mendapatkan al-ishtirak ini satu persatu, terpulang bila masa yang anda kehendaki. Dengan pakej ini, maksima adalah 4 al-ishtirak SAHAJA.

- MAKSIMA 4 AL-ISHTIRAK SAHAJA


Pakej 2 – RM660

Dengan pakej ini, anda boleh mendapatkan al-ishtirak tanpa had. Anda boleh mendapatkan al-ishtirak seberapa banyak pun yang anda kehendaki dan pada bila-bila masa pun yang anda perlukan, tiada had masa. Terpulang kepada anda.

- AL-ISHTIRAK TANPA HAD


Pakej 3 – RM2145

Dengan pakej ini, anda juga boleh mendapatkan al-ishtirak tanpa had, sama sebagaimana pakej 2 juga, cuma bezanya, bila anda join pakej ini secara automatiknya anda akan diberi bonus sebanyak RM500 tunai.

- AL-ISHTIRAK TANPA HAD





1 Comments:

Blogger nadya08 said...

macamana nak join?

September 22, 2008 at 6:17 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home